envelope redakcja@polskiinstalator.com.pl home ul. Wąski Jar 9
02-786 Warszawa

Advertisement











Uzupełnienia

Solar ControlUnite Inside to opatentowany system regulacyjny Junkersa, który optymalizuje współpracę instalacji solarnej z urządzeniem grzewczym. Dzięki temu uzyskuje się maksymalne wykorzystanie energii słonecznej.

statuetka

Za organizację wszechstronnego i wysoce sprawnego regionalnego serwisu wyrobów firmy Buderus.

 

Kryst dKryst współpracuje z firmą Buderus od 1999 r. Buduje swój wizerunek i relację z klientami zgodnie z zasadą – pierwszy kocioł sprzedaje handlowiec – następny serwis. Od marca 2003 r. w Ząbkach, przy ul. Orlej, Kryst ma specjalistyczny salon sprzedaży urządzeń marki Buderus.

Dokładne poznanie możliwości eksploatacyjnych urządzeń tej marki oraz ich obsługi pozwala na utworzenie odpowiedniego zaplecza serwisowego, co byłoby niemożliwe w przypadku ofertowania wyrobów kilku firm, i dlatego od kwietnia 2009 r. na podstawie umowy z firmą Buderus Technika Grzewcza sp. z o.o. rozpoczął działalność pierwszy w Polsce Regionalny Punkt Dystrybucji części zamiennych dla firm serwisowych na terenie woj. mazowieckiego.

Centrum Serwisowe Buderus to kolejny etap rozwoju firmy. Zaczęło działać w lipcu 2012 r.

Zadania realizowane w Centrum, które zostały docenione przez klientów, instalatorów, a w efekcie docenione przez komisję Złotego Instalatora to:

  • bezpośredni kontakt klienta z biurem, e-mailem lub przez telefon,
  • obsługa gwarancyjna i pogwarancyjna poprzez autoryzowanych serwisantów firmy Buderus,
  • zapewnienie natychmiastowej dostępności części zamiennych,
  • zapewnienie sprawnej koordynacji i obsługi działalności Autoryzowanych Serwisantów firmy Buderus,>/li>
  • rozliczanie płatności za uruchomienia i naprawy gwarancyjne,
  • doradztwo serwisowo techniczne,
  • pomoc w rozwiązywaniu trudnych przypadków serwisowych.

Żadna nagroda nie motywuje do dalszej pracy bardziej niż zaszczyt posiadania Statuetki Złotego Instalatora. Teraz nawet największe ograniczenia i przeciwności rynkowe nie mogą zmienić naszego sposobu myślenia i pracy. Nagroda i dostrzeżenie naszej firmy przez Korporację i Redakcję PI motywuję do jeszcze cięższej pracy dbając, aby firmy korzystające z naszych usług oraz klienci indywidualni otrzymali pomoc merytoryczną, części wraz z usługą w jak najkrótszym czasie i w jak najbardziej profesjonalnej postaci.

 

statuetka

Za organizację ogólnokrajowego, wszechstronnego, wysoce sprawnego i profesjonalnego serwisu wyrobów firmy Termet SA.

 

Termet dFirma Termet ma długoletnie doświadczenie i na polskim rynku działa bardzo prężenie. Jest jednym z przodujących producentów urządzeń grzewczych – kotłów gazowych różnego typu, podgrzewaczy wody oraz rozwiązań solarnych. Głównym czynnikiem sukcesu jest wysoce wyspecjalizowany serwis wyrobów oraz system szkoleń zarówno informacyjnych, przeprowadzanych w punktach handlowych odbiorców, jak i autoryzacyjnych dla serwisantów czy instalatorów. Termet oferuje swoim klientom kompletne rozwiązania systemów grzewczych, a przede wszystkim pełną obsługę serwisową – począwszy od uruchomień urządzeń poprzez przeglądy techniczne na naprawach serwisowych kończąc. Dział Serwisu i Szkoleń w firmie Termet to blisko 1200 Autoryzowanych Instalatorów Firmowych oraz ok. 360 punktów serwisowych skupionych wokół 10 Ośrodków Szkoleniowych zlokalizowanych na obszarze całego kraju oraz Centrum Szkoleniowego znajdującego się w siedzibie firmy Termet S.A. w Świebodzicach. Stworzenie szerokiej sieci szkoleniowo-serwisowej pozwoliło na pozyskanie wykwalifikowanej kadry instalatorsko-serwisowej, dzięki której klient ma zapewnioną opiekę techniczną w całym okresie użytkowania urządzeń oraz zagwarantowane usługi serwisowe na bardzo wysokim poziomie.

Potwierdzeniem profesjonalnie zorganizowanego i bardzo sprawnego serwisu wyrobów jest nagroda w postaci Złotego Instalatora za rok 2012, przyznana firmie Termet przez Polską Korporację Techniki Sanitarnej, Grzewczej, Gazowej i Klimatyzacji.

 

statuetka

Za nowoczesne rozwiązania w organizacji handlu hurtowego i detalicznego branży sanitarnej i grzewczej.

 

Terwo1 dFirma Terwo powstała w 1992 r. jako spółka cywilna z niewielkim (jak na obecne pieniądze) kapitałem zakładowym 1000 zł, ale już trzy lata później musiała zmienić status ze względu na osiąganie dużych obrotów. Obecnie ma dwa oddziały w Łodzi: przy ul. Pogonowskiego oraz przy Tatrzańskiej.

Oferta firmy obejmuje: doradztwo techniczne i konsultacje, przygotowywanie ofert i kosztorysów oraz wyceny ofert przetargowych, hurtową i detaliczną sprzedaż materiałów i urządzeń instalacji grzewczych i sanitarnych z bezpłatnym ich transportem, serwis oferowanych urządzeń, specjalistyczne szkolenia.

Terwo2 dTerwo prowadzi różnorodne działania zwiększające sprzedaż hurtową i detaliczną. Są to:

  • stawianie na innowacyjność, podejmowanie nietypowych wyzwań instalacyjnych. Jako pierwsza na rynku łódzkim wprowadziła system instalacyjny KAN-therm. Obecnie uczestniczy w budowaniu obiektów energooszczędnych i pasywnych, propaguje i realizuje systemy grzewcze oparte na OZE;
  • rzetelne wykonawstwo i współpraca z innymi firmami potwierdzone certyfikatami;
  • szkolenia dla instalatorów i pomoc w realizacji prowadzonych przez nich inwestycji. Szkoleniami objętych zostało do tej pory 846 osób.
  • wychowywanie potencjalnego klienta – kształcenie kadr instalatorów. Od 1998 r. w firmie odbywają praktyki zawodowe uczniowie łódzkich szkół budowlano instalacyjnych oraz uczestnicy OHP. Firma współpracuje także z Cechem Rzemiosł Budowlanych. Wykształciła 18 czeladników i 542 instalatorów instalacji sanitarnych, będących także w części jej klientami.
  • bezpośredni kontakt z klientem – uczestnictwo w targach branżowych;
  • aktywne działanie w środowisku branży instalacyjnej – jest współzałożycielem Łódzkiego Oddziału PKT SGGiK oraz SBS sp. z o.o., którego jest współudziałowcem.
  • promocja poprzez działania społeczne;
  • bogata oferta asortymentowa – produkty firm: Kan, Herz, Vaillant, Buderus, Purmo, Heimeier, Danfoss, Junkers, TA-Hydronix, Grundfos, Wilo, LFP, KFA Kraków, DEANTE, SYR, Meibes, Reflex, Terma, Enix, Tece, Magnaplast, Ariston, Termet, Immergas, DZT, Valvex, i innych.

 

statuetka

Za wzorcowe wykonawstwo instalacji i sieci wodociągowych i kanalizacyjnych.

 

urban1 dPoczątki działalności firmy URBAN sięgają roku 1963, kiedy to ojciec obecnego właściciela Jacka Urbana – Józef założył Zakład Instalacyjny. Jacek Urban związany jest z zakładem od 1981 r., kiedy podjął w nim pracę u boku ojca. Obecnie firma oferuje szereg usług związanych z wykonywaniem sieci zarówno wodociągowych, jak i kanalizacyjnych, a specjalizuje się w kompletnych instalacjach wodno-kanalizacyjnych, z naciskiem na prace związane zarówno z budowami nowych kolektorów i przyłączy, jak również prace związane z remontami, konserwacjami i utrzymaniem różnorodnych sieci kanalizacyjnych sanitarnych, deszczowych i przemysłowych (zarówno wśród odbiorców prywatnych, zakładów pracy, różnorodnych instytucji, jak też samorządów. Firma dysponuje, zarówno wyspecjalizowaną i przeszkoloną do tego typu prac kadrą (najstarszy stażem pracownik pracuje już 29 lat), jak również bogatą bazą sprzętową, unowocześnianą i rozbudowywaną każdego roku.

Urban2 dZarówno kadra kierownicza jak i pracownicy przedsiębiorstwa podlegają regularnym szkoleniom w zakresie stosowania nowych technologii preferowanych przez różne firmy. Szkolenia te umożliwiły zdobycie wielu Certyfikatów, a co za tym idzie wyniki osiągane przez firmę pozwoliły na uzyskanie wielu odznaczeń branżowych. Ostatnim osiągnięciem było ponowne uzyskanie Certyfikatu potwierdzającego spełnienie przez firmę: P.W. „URBAN” wymagań norm: EN ISO 9001:2000.

Na jakość wykonywanych usług bez wątpienia ma również wpływ baza sprzętowo-narzędziowa oparta wyłącznie na współpracy z przedstawicielami renomowanych firm. Firma ma własny transport, wewnętrzną łączność telefoniczną i zaopatrzenie. Jest skomputeryzowana i posiada dostęp do Internetu. Stopień zadowolenia Klientów, a co się z tym wiąże – jakość wykonywanych usług – ilustruje liczba uzyskanych referencji.

 

statuetka

Za wzorcowe wykonawstwo instalacji i sieci wodociągowych, kanalizacyjnych i deszczowych.

 

Gajek dFunkcjonowanie przedsiębiorstwa zrodziło się z pasji Krzysztofa Gajka. Myśl o rozpoczęciu własnej i niezależnej działalności w sektorze usług wodociągowo-kanalizacyjnych zaowocowała założeniem w 1986 r. firmy pod nazwą Instalatorstwo Sanitarne i Ogrzewania.

Jednostka prowadzi działalność w zakresie projektowania oraz wykonawstwa zewnętrznych i wewnętrznych sieci i przyłączy wodociągowych, kanalizacyjnych, deszczowych i c.o. oraz wszelkiego rodzaju robót ziemnych i odwodnieniowych.

Od kilkunastu lat powodzeniem cieszy się także wykonywanie usługi czyszczenia kanalizacji metodą wysokociśnieniową specjalnie do tego celu przystosowanym i wyposażonym samochodem.

Ważną częścią działalności ISiO jest przywracanie sprawności sieciom tj. usuwanie wszelkich awarii wodociągowych i kanalizacyjnych.

W latach 1987-1996 firma świadczyła usługi dla MPWiK w zakresie usuwania awarii na terenie m.st. Warszawy.

Działając na rynku już 27 lat przedsiębiorstwo pozyskało partnerów zarówno wśród klientów, takich jak: osoby prywatne, małe firmy i duże przedsiębiorstwa, jak i banki i instytucje rządowe, opieki zdrowotnej i edukacyjne.

Gajek1 dKrok po kroku właściwa organizacja i gwarancja na wykonane prace została ukoronowana wzajemnym zaufaniem i długookresową współpracą z wieloma zadowolonymi zleceniodawcami. W 2003 roku podniesiono jakość oferowanych usług co wiąże się z uzyskaniem certyfikatu systemu zarządzania jakością EN ISO 9001:2000.

Działalność nie ogranicza się tylko do wykonawstwa, właściciel chętnie doradza jak najlepsze rozwiązania, przekazując doświadczenia zebrane w ciągu kilkudziesięcioletniej działalności.

Zatrudniając wykwalifikowaną kadrę energicznych, zdolnych ludzi z doświadczeniem i wiedzą praktyczną zdobywaną latami wspólnej pracy, firma pana Krzysztofa Gajka z uznaniem radzi sobie w branży inżynieryjno-budowlanej. Obsługując wymagający region mazowiecki wypracowała sobie wizerunek solidnego partnera i dobrą pozycję w konkurencyjnym środowisku.

Wieloletnie doświadczenia powodują, że firma łatwo dostosowuje się do wszelkich zmian, nowości i zmieniającej się technologii w tej dziedzinie co jest możliwe między innymi dzięki ambicji całego zespołu, dobrze wyposażonemu zapleczu.

 

statuetka

Za wykonawstwo instalacji ogrzewczych w oparciu o system inteligentnego ogrzewania elektrycznego „technofont-falkopia”.

 

Falkopia dFalkopia powstała w 1990 r. Od początku głównym celem firmy jest wdrażanie technik i technologii energooszczędnych, ze szczególnym uwzględnieniem ekologii. Falkopia jest firmą inżynierską, zatrudniającą kilkanaście osób, ale również angażującą podwykonawców, szczególnie w szczycie sezonu instalacyjnego, co daje pracę kilkudziesięciu osobom. Zakres oferty to wykonywanie dokumentacji technicznej, dostawa i montaż urządzeń oraz późniejsza ich eksploatacja i serwisowanie.

Falkopia, jako członek PKT SGGiK, wzięła udział w grupowym wdrożeniu Systemu Zarządzania Jakością i otrzymała w 2003 roku certyfikat TÜV CERT EN ISO 9001:2000.

 

Opis nagrodzonego produktu

dsc 0661 dSystem inteligentnego ogrzewania elektrycznego „ technofont- falkopia” składa się z dwóch układów: układu grzejników elektrycznych oraz układu sterującego.

Aluminiowe grzejniki wypełnione są nietoksycznym płynem, wyłączonym z procesu recyklingu i z gwarancją na „całe życie”. Jego pozostałe cechy to szybkie wchłanianie ciepła i długotrwałe utrzymywanie temperatury.

Źródłem ciepła jest grzałka nurnikowa o wysokiej inercji, która umieszczona wewnątrz grzejnika podgrzewa płyn, a ten z kolei aluminiowy korpus. Grzałka stopniowo uwalnia zgromadzone ciepło – 8 min grzania na 24 min przywróconego ciepła.

dsc 0662 dW skład układu sterującego wchodzą:

  • sześciostrefowy programator czasowy – zarządza działaniem wszystkich grzejników w domu. Ma do dyspozycji 6 niezależnych stref programowalnych;
  • optymalizator mocy – unikatowy element sterujący, który kontroluje zużycie energii poszczególnych grzejników zapobiegając w ten sposób przekroczeniu zakontraktowanej mocy i jednocześnie pozwala na ograniczenie zużycia energii w każdym obwodzie (do 3 obwodów). Obwody nie ulegają przeciążeniu dzięki rotacji działania grzejników, pozwala to zainstalować do 50% więcej mocy niż pozwala na to zabezpieczenie (np. z bezpiecznikiem 30 A można zainstalować 9000 W mocy grzewczej.

 


 

pi