envelope redakcja@polskiinstalator.com.pl home ul. Wąski Jar 9
02-786 Warszawa

Advertisement











rockwool boschFirma ROCKWOOL oraz BOSCH podjęły współpracę w obszarze realizowania wspólnych akcji promocyjnych, działań edukacyjnych oraz działań informacyjno-marketingowych skierowanych do wykonawców budowlanych.

Jednym z pierwszych elementów nawiązanej współpracy jest akcja promocyjna ROCKWOOL, dedykowana wykonawcom ocieplającym domy jednorodzinne, w ramach której można otrzymać nagrodę w postaci elektronarzędzi BOSCH Professional. Wykonawca musi jedynie wykonać ocieplenie domu przy pomocy wełny skalnej ROCKWOOL, zebrać etykiety z opakowań produktów i odebrać elektronarzędzia, takie jak: młot udarowo-obrotowy, odkurzacz do pracy na sucho i mokro, akumulatorowa wiertarko-wkrętarka udarowa. Długofalowym filarem wspólnych działań obu firm jest także partnerstwo firmy BOSCH w programie KLUB SUPERWYKONAWCY ROCKWOOL. To miejsce, które gromadzi najlepszych wykonawców ociepleń domów jednorodzinnych, którzy chcą się rozwijać, podnosić swoje kwalifikacje i wymieniać doświadczenia z innymi. Jego członkowie zyskują wiele przywilejów i korzyści.

- Współpraca z firmą BOSCH otwiera przed nami nowe możliwości. Realizacja wspólnych akcji promocyjnych, działań edukacyjnych oraz działań informacyjno-marketingowych pomoże nam wyróżnić na rynku swoją markę, jak i markę partnera. Poszerza to także nasze kanały dotarcia – wzmacnia działania do wspólnych grup klientów oraz poszerza je o grupy klientów do tej pory niedostępne dla jednego z partnerów. Nawiązanie takiej współpracy to także korzyści dla naszych klientów – otrzymują unikalną wartość dodaną – skomentował Łukasz Glapa, Dyrektor Marketingu w ROCKWOOL Polska. Sp. z o.o..

- Stale szukamy nowych sposobów na dotarcie do naszych klientów – pozyskanie nowych oraz zapewnienie obecnym dodatkowej wartości. Jakość i zadowolenie klientów są dla nas kwestiami priorytetowymi, podobnie jak w firmie ROCKWOOL. Dlatego wierzymy, że wspólne partnerstwo przy realizacji działań promocyjnych i edukacyjnych będzie owocne dla obu firm i przede wszystkim dla naszych klientów – powiedział Janusz Drobnik – Kierownik Sprzedaży Handel Specjalistyczny Bosch Elektronarzędzia.

To działanie to wynik przyjętej przez ROCKWOOL Polska strategii działań mającej na celu podnoszenie kwalifikacji wykonawców rynku budowlanego. Praca u podstaw, czyli wykłady i ćwiczenia w szkołach budowlanych, praca z grupą wykonawców ociepleń domów jednorodzinnych w ramach KLUBU SUPERWYKONAWCY ROCKWOOL, czy też akcje promocyjne to tylko niektóre z działań, których celem jest wspólna korzyść wszystkich stron – producenta, wykonawcy a przede wszystkim inwestora.

 


 

pi