envelope redakcja@polskiinstalator.com.pl home ul. Wąski Jar 9
02-786 Warszawa

Advertisement











kreatyw-media 00221 października br. w Studio Tęcza w Warszawie odbyła się konferencja prasowa marki Milwaukee, podczas której zaprezentowano nowości produktowe oraz przedstawiono grupę TTI w Polsce.

Wydarzenie zgromadziło wielu przedstawicieli mediów, nie tylko z szeroko rozumianej branży budowlanej, ale również z branży motoryzacyjnej. W rolę prowadzącego wcielił się Włodzimierz Zientarski. Na początku spotkania Konrad Lewicki, dyrektor zarządu TTI na Europę Środkowo- schodnią przybliżył działalność Grupy TTI w Polsce i na świecie, która obecnie skupia się na rozwoju i sprzedaży trzech kategorii produktowych. Są to elektronarzędzia i akcesoria, łącznie z narzędziami ręcznymi, produkty do stosowania na zewnątrz oraz produkty do czyszczenia i pielęgnacji różnych powierzchni. Następnie Magdalena Chrabek, dyrektor ds. marketingu, przedstawiła ideę sieci sklepów patronackich tzw. Heavy Duty Centre (HDC). HDC to obecnie 10 sklepów, które poddawane są gruntownemu liftingowi wyposażenia i wizualizacji. Dodatkowo klienci otrzymują wsparcie profesjonalistów Milwaukee. Wyspecjalizowane ekipy Job Site Solutions (JSS) odwiedzają największe inwestycje budowlane w kraju i doradzają, jak nowoczesne narzędzia mogą pomóc przy konkretnych pracach. Kolejnym poruszonym aspektem działalności marki Milwaukee w Polsce jest zlokalizowany w Warszawie serwis, któwy w porozumieniu z siecią sprzedaży oferuje naprawę sprzętu w trzy dni robocze. Na zakończe- nie części głównej wystąpił Grzegorz Gębala, który przybliżył zgromadzonym nowości produktowe z linii FUEL 2. Szczegównie pomocne przy pracy instalatorów mogą być dwa modele wiertarko-wkrętarek Milwaukee M18FDD i M18FPD, które pozwalają w znacznej mierze zastąpić sieciowe wiertarki o dużej mocy. Dodatkowo w modelu FPD można włączyć mechaniczny udar, który umożliwia wiercenie w twardych materiałach ceglano-betonowych. Kolejnym plusem urządzeń jest wydajny i trwały akumulator litowojonowy, który wytrzymuje kilka tysięcy cykli ładowania bez straty nominalnej pojemności. Po części konferencyjnej, obecne na sali osoby, mogły osobiście przetestować prezentowane produkty oraz sprawdzić się w przygotowanych przez organizatorów konkurencjach.

kreatyw-media 002   kreatyw-media 004
     
kreatyw-media 007   kreatyw-media 010

 

pi