envelope redakcja@polskiinstalator.com.pl home ul. Wąski Jar 9
02-786 Warszawa

Advertisement











Vitocal 200-S kaskada z filmu BIGAutoryzowane Firmy Partnerskie Viessmann Sp. z o.o. mają możliwość oferowania swoim klientom niezwykle atrakcyjnego Programu Wydłużonej Gwarancji producenta – trwającej aż przez 5 lat od momentu uruchomienia urządzenia. Program obejmuje koszty części zamiennych oraz usług świadczonych na rzecz klienta, przy uwzględnieniu kosztów dojazdu.

Program Wydłużonej Gwarancji jest oferowany i obsługiwany przez Viessmann Sp. z o.o. Pozwala na zachowanie ochrony urządzenia po wygaśnięciu podstawowej gwarancji udzielanej przez Autoryzowane Firmy Partnerskie. Wsparcie i pomoc techniczną przez 24 godziny na dobę w czasie trwania wydłużonej gwarancji zapewnia użytkownikom urządzeń profesjonalny serwis fabryczny Viessmann, który w wielu przypadkach także jest realizowany przez Autoryzowane Firmy Partnerskie.

Program Wydłużonej Gwarancji jest usługą odpłatną dla klientów, dostępną dla wybranych produktów wskazanych w tabeli 1, jeśli zostały zakupione i zainstalowane po 31 grudnia 2014 r. Produkty te muszą być nabyte przez klienta za pośrednictwem Autoryzowanej Firmy Partnerskiej.

Korzyści, edukacja, zaufanie

Urządzenia objęte Programem Wydłużonej Gwarancji
  • Vitodens 100-W 6,5-35 kW
  • Vitodens 100-E 7,9-26 kW
  • Vitodens 111-W 6,5-35 kW
  • Vitodens 200-W 3,2-150 kW
  • Vitodens 222-W 3,2-35 kW
  • Vitodens 222-F 3,2-26 kW
  • Vitodens 242-F 3,2-26 kW
  • Vitodens 300-W 1,9-35 kW
  • Vitodens 333-F 1,9-26 kW
  • Vitodens 343-F 1,9-19 kW
  • Vitocrossal 300 CU3A 5,2-60 kW
  • Vitocal 200-G
  • Vitocal 300-G do 46 kW
  • Vitocal 222-G/242-G
  • Vitocal 333-G/333-G NC/343-G
  • Vitocal 200-S
  • Vitocal 222-S/242-S

Możliwość skorzystania z dobrodziejstwa wydłużonej gwarancji to z pewnością istotny argument przetargowy w negocjacjach instalatorów prowadzących Autoryzowane Firmy Partnerskie Viessmann – z klientami, którzy cenią sobie bezpieczeństwo eksploatacji, profesjonalizm obsługi i jednocześnie nie chcą poświęcać sprawom technicznym w budynku zbyt wiele swojej uwagi i czasu. Warto się więc nim posłużyć, zachęcając jednocześnie klientów do przyjrzenia się szczegółowym warunkom objęcia urządzenia Programem Wydłużonej Gwarancji.
Jeżeli firma partnerska ma dodatkowo podpisaną umowę z Viessmann Sp. z o.o. w sprawie świadczenia usług w ramach serwisu fabrycznego, może w ten sposób zyskać dodatkowe, korzystne zlecenia przez wydłużenie umów serwisowych. Zasadniczym celem Programu jest jednak wpojenie klientom właściwych standardów eksploatacyjnych w zakresie przeglądów i serwisowania urządzeń.

5 kroków do Programu Wydłużonej Gwarancji

Warunki dla klientów

– Zlecenie uruchomienia urządzenia instalatorowi z (ważnymi) uprawnieniami Viessmann.
– Rejestracja w Strefie Klienta na www.viessmann-serwis.pl/ViKlient/.
– Zgłoszenie chęci przystąpienia do Programu w ciągu 12 miesięcy od daty uruchomienia –przed wykonaniem pierwszego przeglądu.
– Wysłanie podpisanej umowy do Centrum Obsługi Serwisowej (ul. Gen. Ziętka 126, 41-400 Mysłowice) i dokonanie płatności zgodnie z umową.
– Terminowe wykonywanie przeglądów urządzenia (zgodnie z dedykowaną listą).
Wszelkie interwencje serwisowe klienci powinni zgłaszać do Centrum Obsługi Serwisowej w Mysłowicach, tel. 801 080 124, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Więcej informacji na www.viessmann.pl


 

pi