envelope redakcja@polskiinstalator.com.pl home ul. Wąski Jar 9
02-786 Warszawa

Advertisement











Wywiady, opinie, polemiki

Budimex 1Wywiad z Urszulą Gawrysiak, kierownikiem działu BHP PPOŻ i OŚ w Budimeksie, który sprawuje prezydencję w Porozumieniu dla Bezpieczeństwa w Budownictwie.

Bez tytułuDelegowanie pracowników do pracy za granicą przez polskich przedsiębiorców budowlanych może być nie tylko ciekawą alternatywą dla emigracji, która w ostatnich latach dotkliwie obniża potencjał pracowniczy naszego rynku, ale i szansą na rozwój firmy. Dlatego warto poznać możliwości w tym zakresie oraz wymagania obowiązujące w kilku krajach Unii Europejskiej, do których często kierowany jest eksport usług budowlanych.

kontakty zagraniczneEksport usług do krajów Unii Europejskiej to korzystna alternatywa dla polskich firm, które przez niestabilną sytuację na krajowym rynku zleceń często borykają się z problemami natury finansowej. Tymczasem zagranicznych ofert z branży instalacyjnej nie brakuje. Warto jednak dokładnie analizować ich treść i sprawdzać informacje o potencjalnym partnerze biznesowym, by nie paść ofiarą oszustwa.

szkolenia fot 1 500

 Szkolenia techniczne oraz prezentacje produktowe to dobry sposób na dotarcie do wykonawców i projektantów branży budowlanej z ofertą produktową. Celem tych spotkań jest nie tylko to, by edukować w prawidłowym montażu urządzeń i tym samym minimalizować problem reklamacji, ale przede wszystkim – by zyskać przywiązanie uczestników do marki. Jak najlepiej to robić?

spiug logoStosunkowo dobre wyniki jakie zanotowała gospodarka w Polsce w III kwartale 2014 roku, nie znalazły odzwierciedlenia w sytuacji na rynku instalacyjno-grzewczym. Praktycznie wszyscy uczestnicy tego segmentu rynku, którzy podzielili się swoimi opiniami na ten temat, podkreślali, ze ten kwartał był wyjątkowo trudny.

Budowa przyłącza gazowegoGdyby mottem działań Polskiej Spółki Gazownictwa było hasło: dziś telefon – jutro gaz, o ile prostsze byłyby relacje z projektantami, wykonawcami i klientami. Taka możliwość to marzenie nie tylko wykonawców, ale chyba bardziej klientów. Niestety, na skutek wielu nieudanych poczynań PSG wydaje się to zupełnie nierealne. A szkoda!

Efektywne wykorzystanie miejsc sprzedaży. Warto wytypować najbardziej atrakcyjne  miejsca na ekspozycję. Kolejność postrzegania materiałów ekspozycyjnych powinna wynikać z ich priorytetuPokaż, jak wyglądasz, a powiem ci, kim jesteś! – To znane poniekąd powiedzenie powinno nam stale towarzyszyć, ponieważ wizerunek ma podstawowe znaczenie w sukcesie. Dosłownie ułamek sekundy trwają podświadome procesy w mózgu, które kształtują odruchowe zachowanie wobec człowieka, którego się spotyka, ale również wobec marki produktów czy miejsca ich sprzedaży.


 

pi