envelope redakcja@polskiinstalator.com.pl home ul. Wąski Jar 9
02-786 Warszawa

Advertisement











  • GROHE XUdany start nowej cyfrowej platformy GROHE X – 68 000 odwiedzin ze 140 krajów w ciągu pierwszego tygodnia
  • Marka GROHE zorganizowała 8 wydarzeń online w ciągu 3 dni dla klientów, architektów, projektantów i dziennikarzy
  • 35 000 unikalnych użytkowników poznało innowacje marki GROHE

Uruchomienie przez Grupę LIXIL nowej cyfrowej platformy GROHE X dla marki GROHE w regionie EMENA przyciągnęło do tej pory ponad 68 000 użytkowników ze 140 krajów na całym świecie. Dostępne na platformie informacje oraz inspirujące treści multimedialne dostosowane są do potrzeb i zainteresowań zarówno partnerów biznesowych GROHE, jak i konsumentów.

Podczas pierwszego tygodnia, odbyło się ponad 8 wydarzeń, począwszy od konferencji dla dziennikarzy, poprzez panel dyskusyjny na temat spostrzeżeń konsumentów, aż po sesję poświęconą usługom dla instalatorów. Architekci, projektanci i partnerzy biznesowi zainteresowali się prezentacją na temat "Strategie na przyszłość" dotyczącą innowacyjnych rozwiązań do kuchni i łazienki oraz sesją z ekspertami dyskutującymi o zielonym budownictwie. Materiały wideo i zapis wydarzeń z premierowego tygodnia odtworzono już prawie 70 000 razy i wciąż można je zobaczyć na platformie.GROHE X 1

Certyfikat Cradle to Cradle Certified
Istotnym wydarzeniem było ogłoszenie, że cztery najlepiej sprzedające się produkty marki GROHE uzyskały certyfikat Cradle to Cradle Certified. W przeciwieństwie do liniowego modelu biznesowego Take-Make-Waste (produkcja – użytkowanie – wyrzucenie odpadu), model Cradle to Cradle (od kołyski po kołyskę) zakłada ciągłe cykle wykorzystania materiałów. Produkty są tworzone w taki sposób, żeby na koniec ich okresu przydatności, można było wykorzystać komponenty, z których zostały wykonane i stworzyć z nich nowe rzeczy. Jest to kamień milowy na drodze marki GROHE w kierunku zrównoważonego rozwoju.

Nowe sposoby przekazu i interakcji
Materiały wideo, interesujące artykuły oraz przestrzenie w widoku 360° dostępne na platformie GROHE X pozwalają odwiedzającym zapoznać się z nowymi produktami. Ponadto, dostępne są interesujące formaty wideo, takie jak "A Glass of Water with...", w których eksperci GROHE przedstawiają zakulisowe spojrzenie na globalną markę, lub "Wow of the Week", w którym co tydzień prezentowany jest szczególnie inspirujący projekt lub zagadnienie.GROHE X 2

Odwiedzający platformę GROHE X mogą samodzielnie odkrywać świat GROHE, ale także mają możliwość skorzystania z nowych sposobów interakcji, np. partnerzy biznesowi mogą za pomocą platformy umówić się na spotkanie z przedstawicielami handlowymi w celu bezpośredniej wymiany informacji o nowych innowacjach i produktach. Wizjonerski pomysł zaangażowania użytkowników za pośrednictwem platformy zaowocował dotychczas rekordową liczbą ponad 4 000 spotkań z klientami.GROHE X 3

Jak podkreśla Jonas Brennwald, Leader LIXIL EMENA i Co-CEO Grohe AG, cyfrowa podróż z GROHE X dopiero się rozpoczyna – Byliśmy pod wrażeniem pozytywnych opinii naszych klientów, dostawców i innych zainteresowanych osób, jak również kolegów z Grupy LIXIL z całego świata. GROHE X to prawdziwy kamień milowy w historii naszej firmy. Otwiera on bezprecedensowe możliwości poznawania marki GROHE, odkrywania naszych produktów i inspiracji, które nas napędzają – dodaje.

Odkryj przyszłość teraz. Wejdź na stronę: grohe-x.com.

Obserwuj GROHE w Social Mediach: Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn oraz YouTube.

 

 

 


 

pi