W miejsce tradycyjnych targów i konferencji firma Danfoss ma przyjemność zapowiedzieć swoje pierwsze wirtualne wydarzenie — Cooling United Live. Skierowano je przede wszystkim do przedstawicieli branży klimatyzacji, chłodnictwa komercyjnego i przemysłowego oraz detalicznego handlu żywnością. Cooling United Live posłuży zarówno jako forum edukacyjne, jak i miejsce prezentacji nowych rozwiązań technicznych.
‒ Nadszedł czas, aby po przerwie wywołanej globalną pandemią, ponownie nawiązać kontakt z naszymi partnerami i liderami branży oraz przyspieszyć nasze działania. Jesteśmy podekscytowani i zaszczyceni mogąc zapowiedzieć to wyjątkowe, w pełni cyfrowe i poprowadzone na żywo wydarzenie. ‒ mówi Dorthe Borup Sindberg, Marketing Communication Director w Danfoss Cooling. ‒ Zebraliśmy zespół ciekawych prowadzących dyskusję oraz panelistów i zaplanowaliśmy interaktywne sesje na oba dni Cooling United Live. W przeciwieństwie do tradycyjnych konferencji, uczestnicy mogą logować się z dowolnego miejsca na świecie. Dlatego zadbaliśmy o możliwość udziału ekspertów posługujących się różnymi językami, aby każdy mógł wziąć udział w tym wydarzeniu i skorzystać z niego jak najwięcej.
Zapraszamy na Cooling United Live
Cooling United Live skupi się na różnych kierunkach wzrostu i ewolucji branży chłodniczej. Wydarzenie będzie zawierało bardzo zróżnicowane sesje, dostosowane do rozmaitych odbiorców, w tym:
- dyskusje panelowe na żywo wraz z sesją pytań i odpowiedzi — to możliwość przyjrzenia się bliżej nowym rozwiązaniom technicznym, które będą kształtować przyszłość chłodnictwa; czestnicy będą mieli okazję porozmawiać z ekspertami w czasie rzeczywistym podczas wydarzeń na żywo;
- ciekawi prelegenci — zakres tematyczny rozciąga się od megatrendów globalnych, po kwestie powrotu do pracy w nowym środowisku; dzięki formatowi online uczestnicy mogą łatwo wybrać sesje, które najlepiej odpowiadają ich indywidualnym potrzebom;
- eksperci pochodzący z różnych regionów świata — uczestnicy będą mieli okazję porozmawiać z ekspertami firmy Danfoss w swoich lokalnych językach; wydarzenie jest dostosowane do każdego uczestnika, co pokazuje unikatowe podejście Danfoss do klienta;
- dedykowane pokoje do rozmów po sesjach — możliwość ponownego połączenia się z kolegami z branży chłodniczej, umożliwia przedyskutowanie kluczowych ustaleń i pytań z sesji; będzie wiele okazji do spotkań towarzyskich w kuluarach ‒ podobnie jak podczas tradycyjnej konferencji, z jedną różnicą – można do nich dołączyć siedząc wygodnie w domu lub biurze;
- prezentacje produktów i rozwiązań — uczestnicy Cooling United Live będą mogli z bliska zapoznać się z ofertą nowych produktów marki Danfoss, zarówno w postaci wizualizacji 3D, jak i praktycznych demonstracji.
Nowe podejście w wirtualnej przestrzeni
‒ Ponieważ wszyscy dostosowujemy się do nowego stylu życia, chętnie odnowimy kontakt z naszymi kolegami z branży chłodniczej w nowy i ciekawy sposób. ‒ mówi Stephane Nassau, Senior Vice President, Global Sales. ‒ Głównym celem przyświecającym Cooling United Live jest utworzenie przestrzeni sprzyjającej rozwojowi zawodowemu i relacjom w nowej rzeczywistości, czasem tak utrudniającej komunikację.
Cooling United Live to wydarzenie skierowane do instalatorów, producentów wyposażenia OEM, dystrybutorów, hurtowników i wszystkich osób zainteresowanych bądź specjalizujących się w technice chłodniczej.
W celu uzyskania dodatkowych informacji oraz zarejestrowania się na wydarzenie, prosimy o odwiedzenie strony CoolingUnitedLive.com.