envelope redakcja@polskiinstalator.com.pl home ul. Wąski Jar 9
02-786 Warszawa

Advertisement











hiltiFirma Hilti uruchomiła usługę „Kliknij i odbierz”. Dzięki niej klienci mogą złożyć zamówienie na dowolny sprzęt poprzez stronę internetową Hilti Online i odebrać go nawet w ciągu 60 minut w najbliższym Hilti Center.

Nowa usługa wpisuje się w obecne trendy digitalizacji i strategię Hilti polegającą na pogłębianiu bezpośrednich relacji z klientem i wprowadzaniu rozwiązań, które pozwalają w jeszcze większym stopniu spełniać oczekiwania klientów.

Jak to działa?

Na stronie internetowej Hilti Online, dostępnej zarówno na komputerach, jak i urządzeniach mobilnych, klienci mogą sprawdzić dostępność interesującego ich produktu w wybranym sklepie Hilti Center. Następnie składają zamówienie. Wybrany produkt można odebrać już w ciągu 60 minut od momentu potwierdzenia zamówienia w najbliższym Hilti Center.
Dzięki temu rozwiązaniu klienci mogą optymalnie zarządzać czasem i przykładowo nie tracić czasu na stanie w sklepowej kolejce w celu złożenia zamówienia. Błyskawiczna dostępność towarów przekłada się na sprawniejszy proces budowy, brak zastojów w przypadku braku narzędzi i nagłych potrzeb, a w efekcie także na mniejsze koszty budowy.
Z możliwościami nowej usługi można zapoznać się w ramach specjalnego konta testowego dostępnego na www.hilti.pl.


 

pi