envelope redakcja@polskiinstalator.com.pl home ul. Wąski Jar 9
02-786 Warszawa

Advertisement











Henryk Kroczek

 

Artykuł ma na celu zwrócenie uwagi na pewne zjawiska powszechnie występujące na rynku, które warunkują byt firm instalatorskich i małych sklepów, funkcjonujących jako firmy handlowo-wykonawcze. Uwagi w nim przedstawione dotyczą przede wszystkim małych i średnich firm instalatorskich, zatrudniających do 50 pracowników.

 

 Chcę zaznaczyć, iż moje opinie, choć poparte licznymi doświadczeniami zawodowymi, nie muszą przedstawiać reguły. Zależnie od obszaru działania firmy, rynków zbytu, zasobów finansowych, tradycji, doświadczenia czy weny twórczej osób zarządzających mogą występować odstępstwa od opisanych przypadków. Zdaję sobie też sprawę, że poruszony przeze mnie temat może być mało interesujący lub nawet banalny dla osób, które bezpośrednio nie są związane z opisaną problematyką lub nie chcą zaprzątać sobie nią głowy. Takie stanowisko często wynika z ich postawy zawodowej i nie jest moim celem to zmieniać. Pomimo powyższych relacji i spodziewanej częściowej krytyki uważam, że temat perspektyw rozwoju firm instalatorskich w Polsce warto wreszcie wywołać, rozpoczynając szerszą dyskusję.

 

Czytaj więcej w Polskim Instalatorze nr 07-08/2013. Kup go

 

 


 

pi