envelope redakcja@polskiinstalator.com.pl home ul. Wąski Jar 9
02-786 Warszawa

Advertisement











     MCE – MOSTRA Convegno Expocomfort, organizator międzynarodowych targów, które zaplanowane są na 18-21 marca 2014 r. w Fiera Milano, zorganizował swój pierwszy Roadshow Tour po Europie. Wycieczka, uwzględniająca trzy przystanki – Polskę, Niemcy i Turcję – będzie promować kolejną edycję MCE, ale przede wszystkim, ma wzbudzić zainteresowanie firm, prasy i stowarzyszeń branżowych. Wybór krajów-przystanków nie jest przypadkowy. Te trzy kraje zawsze były silnie reprezentowane w MCE i wydają się być istotne dla rynku włoskiego w obecnym kontekście gospodarczym – oferują bowiem ogromny potencjał biznesowy.

 

 

 

     Międzynarodowość pozostaje jednym z atutów MOSTRA Convegno Expcomfort, dotyczy to zarówno struktury odwiedzających – ponad 155 tys. profesjonalistów z branży, z 5,8% wzrostem liczby turystów ze świata, jak i struktury wystawców – 2100 wystawców, w tym ponad 900 firm zagranicznych z 58 krajów (dane dotyczą edycji z 2012 r.). Prognozy na MCE 2014 są na podobnym poziomie. Do chwili obecnej zgłosiło się ponad 1000 firm (28% rezerwacji pochodzi od zagranicznych wystawców pochodzących z 43 krajów), reprezentujących cztery główne obszary tematyczne: ogrzewanie, chłodzenie, wodę i energię.

 

     „Podjęliśmy nową inicjatywę – oświadczył Massimiliano Pierini, Business Unit of Reed Exhibitions Italia, dyrektor targów MCE – nadając Targom charakter globalny. Największym wyzwaniem jest skuteczne promowanie wystawy, koncentrujące się na tych rynkach, które mogą otworzyć drzwi do nowych możliwości biznesowych, i ułatwienie kontaktów wszystkim firmom, które napotykają trudności w coraz bardziej złożonej strukturze rynku międzynarodowego Wierzę, że to wydarzenie wzmocni kluczową rolę MCE jako lidera w światowej panoramie wystaw handlowych, której celem jest promowanie nowych modeli współpracy handlowej”.

 

     Pierwszy przystanek MCE Roadshow jest w Stambule 9 maja br. Następnie Roadshow przenosi się do Niemiec –21 maja będzie we Frankfurcie, a zakończy się 5 czerwca w Warszawie. Polska została uznana za jeden z niewielu krajów europejskich, charakteryzujących się silnym rynkiem wewnętrznym i ogromnym potencjałem eksportowym.

 

     Roadshow Tour będzie działać synergicznie na całym świecie, w ramach zorganizowanej kampanii reklamowej, która zawsze charakteryzuje organizację MOSTRA Convegno Expocomfort. MCE ma realizować cel nadrzędny – przyciągnąć publiczność wysoko wykwalifikowanych specjalistów z całego świata.

 


 

pi