Drukuj
Nadrzędna kategoria: Aktualności

Rettig Heating, właściciel marki Purmo, ogłosił wśród instalatorów konkurs „Sztuka Wyboru", który nawiązuje do premiery nowego produktu – systemu rurowego Cleverfit Axial. Potrwa on do końca 2018 roku i wyłoni 3 zwycięzców, którzy w nagrodę odwiedzą muzeum legendarnej marki Ferrari, zlokalizowane w Bolonii oraz staną przed niepowtarzalną szansą, by zasiąść za kierownicą wybranej sportowej bestii spod znaku wierzgającego czarnego konia.11

Formalnie do zabawy może przystąpić każdy pełnoletni obywatel RP. By zarejestrować się w konkursie i zawalczyć o atrakcyjne nagrody wystarczy dokonać zakupu produktów z rodziny Cleverfit (Axial lub Radial) lub ogrzewania płaszczyznowego na kwotę minimum 10 000 zł oraz przesłać kopię faktury zakupu wraz z formularzem konkursowym na adres Rettig Heating Sp z o. o., ul. Ciszewskiego 15, 02-777 Warszawa z dopiskiem – Konkurs „Sztuka wyboru" lub skan w/w dokumentów na e-mail: michal.pawlak@ purmo.pl, nie później niż do dnia 07.01.2019 r. (decyduje
data stempla pocztowego).
„Nowy system rurowy to dla nas doskonały powód do świętowania. Poszukiwaliśmy nagrody, która zainspiruje każdego, a jednocześnie będzie pobudzać wyobraźnię. Postawiliśmy na Ferrari, ponieważ uważamy, że analogicznie do systemów rurowych Purmo – niezależenie, który model wybierzesz to i tak będzie to doskonały wybór". – mówi Emilia Dudek, Marketing Manager w Purmo, marki należącej do koncernu Rettig Heating.
Zwycięzcy zostaną wyłonieni na zasadzie rywalizacji polegającej na zebraniu jak największej ilości punktów. Uczestnicy konkursu otrzymują 1 punkt za każde poświadczone fakturą, wydane 2000 zł netto na zakup produktów objętych konkursem. Nagroda główna zostanie przyznana trzem najlepszym instalatorom w kraju, z największą ilością punktów zebranych w okresie trwania konkursu.
Natomiast nagrody dodatkowe przygotowane przez organizatora to m.in., odzież robocza, profesjonalne narzędzia, powerbanki, głośniki bluetooth, tablety, smartfony, karty paliwowe i bony Sodexo.
„Stworzyliśmy dla każdego instalatora wirtualny portfel, w którym gromadzi punkty, a następnie ma możliwość samodzielnego wyboru nagród. To wygodne rozwiązanie, ponieważ mamy pewność, że wygrana będzie dopasowana do jego indywidualnych potrzeb." –Marcin Kotarski, Product Manager z Purmo, marki należącej do koncernu Rettig Heating.

www.purmo.com/pl/professionals/instalatorzy-konkursy.html