Drukuj
Nadrzędna kategoria: Aktualności

GROHE SenseGuard 5Marka GROHE udostępniła internetowy program szkoleniowy przeznaczony dla instalatorów z całej Europy, którego celem jest przybliżenie najnowszych rozwiązań marki. Mowa tu o czujniku wody GROHE Sense oraz module sterującym siecią wodociągową GROHE Sense Guard, których premiera zaplanowana jest już na wrzesień 2017.

Za pośrednictwem strony training.grohe.com instalatorzy mogą wziąć udział w szkoleniu produktowym, które przybliża wiedzę z zakresu technologii zabezpieczających przed zalaniem oraz rozwiązań smart home. Szkolenie dotyczy także kwestii nowych produktów GROHE oraz narzędzi, które stanowić mogą podstawę do stworzenia biznesu związanego z bezpieczeństwem instalacji wodnych. Internetowe szkolenie uzupełniane jest cyklem spotkań ze specjalistami, które towarzyszą trasie GROHE Truck. Najbliższe szkolenie odbędzie się 12 września 2017 r.

GROHE Sense i GROHE Sense Guard

GROHE Sense i GROHE Sense Guard 3Marka GROHE zaprezentowała ten system na targach ISH we Frankfurcie. Pierwszy z prezentowanych sprzętów, GROHE Sense, monitoruje poziom wilgotności, i za pomocą aplikacji „GROHE ONDUS” na smartfon wysyła powiadomienia w wypadku wystąpienia problemu. Drugim sprzętem jest GROHE Sense Guard, który umożliwia odcięcie dopływu wody w przypadku pęknięcia rury. Moduł nie tylko chroni przed zalaniem, ale eliminuje również ryzyko zamarznięcia czy małych wycieków. Dodatkowo, aplikacja „GROHE ONDUS”, która współpracuje ze sprzętami, ma również praktyczne zastosowanie przy codziennej kontroli domowego budżetu: umożliwia bowiem wygodny monitoring zużycia wody.

Szkolenie produktowe i wsparcie sprzedaży GROHE

Dzięki opracowanemu przez GROHE programowi szkoleniowemu, zainteresowani instalatorzy i handlowcy na stronie training.grohe.com mogą dowiedzieć się więcej o nowym systemie GROHE oraz poszerzyć swoje kompetencje. Szkolenie obejmuje kompleksową wiedzę z zakresu funkcjonowania nowych produktów, możliwości ich instalacji oraz integracji sprzętów z inteligentnymi domami. Dodatkowo, program zawiera podręcznik sprzedaży, który ułatwi instalatorom rozpoczęcie rozmów z klientami w zakresie zapobiegania powstawaniu szkód wyrządzonych przez wodę oraz przyswoi kompleksową wiedzę o GROHE Sense i GROHE Sense Guard.

Zainteresowani specjaliści wszelkie potrzebne informacje dotyczące szkolenia znajdą na stronie training.grohe.com. Możliwość rozmowy z ekspertami oraz szkoleń jest zawsze podczas spotkań z vanami treningowymi GROHE. Aktualizowana na bieżąco lista miejsc, gdzie odbywają się szkolenia znajduje się pod linkiem poniżej.

https://pro.grohe.com/pl/33449/grohe/serwis-dla-ciebie/mobline-szkolenia-grohe/terminarz-spotkan/

Kontakt dla mediów:
Justyna Jówko, Ogilvy PR
tel. 507 000 082
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.