envelope redakcja@polskiinstalator.com.pl home ul. Wąski Jar 9
02-786 Warszawa

Advertisement











Viessmann rys 1Dbający o swoją markę instalatorzy wiedzą, że warto informować obecnych i potencjalnych klientów o możliwości korzystania przez nich z Serwisu Viessmann. Serwis zapewnia 24 godzinne wsparcie, szybkie rozwiązywanie problemów oraz szyte na miarę programy nadzorujące prawidłowe funkcjonowanie urządzeń.

Viessmann, jako lider w zakresie nowoczesnych technologii grzewczych, wspiera zarówno użytkowników urządzeń, jak i instalatorów, oferując profesjonalną obsługę na każdym etapie współpracy – począwszy od wyboru systemu grzewczego, przez jego zakup, aż po długoletnią eksploatację.
Serwis firmy Viessmann to rozbudowana sieć wsparcia oferowanego przez profesjonalistów oraz ogromne zaplecze techniczno-serwisowe. We wszystkich ośrodkach pracują technicy przeszkoleni przez Viessmann. Każde centrum serwisowe jest regularnie kontrolowane i poddawane certyfikacji.

Viessmann rys 2Fachowe wsparcie

Viessmann Serwis to:

  • 9 pracowników infolinii;
  • 11 pracowników terenowych;
  • 5 pracowników biurowych;
  • dostępność 24 godziny, 7 dni w tygodniu;
  • centralny magazyn części zamiennych;
  • ponad 200 autoryzowanych firm serwisowych w całej Polsce.

Korzyści z dostępu do Serwisu Viessmann

Viessmann rys 3Usługi Serwisu zapewniają użytkownikom urządzeń Viessmann efektywną eksploatację urządzeń, wczesne wykrywanie symptomów problemów i usuwanie potencjalnych źródeł awarii, a jeśli do nich dojdzie – szybkie przywracanie urządzeń do pełnej sprawności. Fachowcy Viessmann są do stałej dyspozycji i oferują szeroki zakres pomocy.


Usługi Serwisu Viessmann

Viessmann rys 4

 Serwis firmy Viessmann pracuje w trybie 24/7, oferując m.in.:

  • usługi zdalnego wsparcia technicznego, które świadczone są za pośrednictwem telefonu. Ten rodzaj usług łączy w sobie niskie koszty i szybki czas reakcji. Specjalnie przeszkoleni konsultanci infolinii mają gruntowną wiedzę dotyczącą budowy, mechanizmów działania oraz użytkowania urządzeń grzewczych Viessmann. Dzięki temu zarówno klienci, jak i instalatorzy mogą liczyć na szybką i fachową poradę;
  • naprawy w siedzibie klienta – jeżeli konieczna okaże się wizyta służb serwisowych, pracownicy infolinii zorganizują ich przyjazd w jak najkrótszym czasie.


Infolinia serwisowa

Profesjonalnie przygotowani konsultanci oraz doradcy techniczni są do dyspozycji przez 24 godziny, 7 dni w tygodniu. Pomoc skierowana jest zarówno do użytkowników urządzeń Viessmann, jak i instalatorów oraz serwisantów. Z Serwisem Viessmann można skontaktować się pod numerem telefonu 801 0 801 24.

Viessmann rys 5


Partnerzy serwisowi i serwis online

Viessmann rys 6

Korzystając z Viessmann Serwis, użytkownik urządzenia w prosty sposób może znaleźć kontakt do Autoryzowanego Partnera Serwisowego firmy Viessmann w swojej okolicy. Na stronie internetowej www.viessmann-serwis.pl jest mapa z adresami i kontaktami do Partnerów Serwisowych. Natomiast w Serwisie Online można znaleźć wiele przydatnych informacji na temat serwisowania urządzeń, pierwszego uruchomienia, warunków gwarancji, cen katalogowych podzespołów, dokumentacji technicznej czy zgłoszenia serwisowego.

Więcej informacji na www.viessmann.pl

 

Artykuł sponsorowany

Viessmann logo  

Viessmann sp. z o.o.
ul. Karkonoska 65, 53-015 Wrocław
tel. 71 36 07 100
infolinia: 801 080 124
www.viessmann.pl


 

pi