Drukuj
Nadrzędna kategoria: Aktualności

Viega kampaniaViega rozpoczyna międzynarodową kampanię wizerunkową. Nowe hasło „Viega. Connected in quality.” odnosi się nie tylko do produktów dostarczanych przez firmę Viega. To także odwołanie do historii tego rodzinnego przedsiębiorstwa, które od skromnych początków rozwijało się konsekwentnie zarządzane przez kolejne pokolenia rodziny, by stać się jednym z największych dostawców na świecie w swojej branży.

Na potrzeby kampanii przygotowano 14 różnych reklam wizerunkowych. Pokazane w nich międzynarodowe projekty referencyjne potwierdzają, że jakość rozwiązań Viega jest znana i doceniana na całym świecie.. Publikacje reklamowe pojawią się w magazynach branżowych w 15 krajach – w wybranych państwach europejskich oraz w Stanach Zjednoczonych, Australii, Chinach i Indiach.

Kiedy firma Viega została założona w 1899 roku, oferowała jedynie bardzo wąską gamę armatury, przeznaczonej na równie niewielki, lokalny rynek (okolice miasta Attendorn w Niemczech). Dzisiaj, w dziewięciu zakładach produkcyjnych na całym świecie, przedsiębiorstwo zatrudnia ponad 4 000 osób. Jednym z motorów tego rozwoju było zawsze dążenie do innowacyjności. W trakcie swojej ponad stuletniej historii Viega wprowadziła na rynek szereg rozwiązań, które można uznać za kamienie milowe w dziedzinie techniki instalacyjnej, takie jak połączenia zaprasowywane do rur miedzianych, czy kształtki z profilem bezpieczeństwa SC-Contur.

Na zaufanie trzeba zapracować

Jak podkreśla Dirk Gellisch, Członek Zarządu firmy Viega odpowiedzialny za kampanię, potencjał innowacji jest tylko jednym z filarów, na których opiera się sukces przedsiębiorstwa. „Zaufanie klientów na całym świecie do naszej marki, produktów, systemów, a także serwisu jest tutaj równie istotne”. Zaznacza też wyraźnie, że zaufanie to musi być budowane każdego dnia, we wszystkich działaniach biznesowych.

Innowacje, serwis, bliski kontakt z klientami

Dlatego Viega inwestuje nie tylko w ciągłe badania i rozwój oraz nowoczesne linie produkcyjne, ale także stale rozbudowuje swój zespół ludzi odpowiedzialnych za sprzedaż i serwis. Zapewniają oni fachowe wsparcie partnerom biznesowym od strony handlowej i projektowej, zarówno poprzez infolinię techniczną, jak i bezpośrednio na placu budowy. Dodatkowo Grupa Viega ma 15 centrów szkoleniowych w rożnych krajach na całym świecie. Prowadzone są tam szkolenia produktowe oraz warsztaty, podczas których eksperci firmy przekazują uczestnikom wiedzę na temat techniki instalacyjnej. Program obejmuje zagadnienia takie jak higiena wody użytkowej, ochrona przeciwpożarowa, czy energooszczędne systemy ogrzewania, a także informacje dotyczące aktualnych norm i dyrektyw.

Trzy pytania do Dirka Gellischa, Członka Zarządu Grupy Viega

– Marka Viega praktycznie stała się synonimem innowacyjnych technologii instalacyjnych w sektorze grzewczym i sanitarnym. Po co w takim razie przeprowadzać szeroko zakrojoną, międzynarodową kampanię wizerunkową?
– To prawda, że Viega ugruntowała swoją pozycję w sektorze grzewczym i sanitarnym, a nasza marka jest postrzegana, jako innowacyjna i godna zaufania. Z drugiej strony nasza działalność rozwinęła się znacząco, głównie na rynkach zagranicznych. Zatrudniamy obecnie ponad 4 000 pracowników i poza czterema fabrykami w Niemczech, mamy również zakłady produkujące rozwiązania na rynki lokalne w USA i Chinach. Wartości stojące za naszą marką są ważnym czynnikiem tego sukcesu. Pozostaniemy bezkompromisowi w kwestii jakości, która stała się naszym znakiem firmowym, niezależnie od tego, z jakimi wyzwaniami przyjdzie nam się zmierzyć w kolejnych latach i jak bardzo rozwinie się nasza organizacja. Nowa kampania jest więc obietnicą dla naszych partnerów i rynków, że zawsze będziemy kontynuować to, z czego jesteśmy znani.

– Co dokładnie jest „rdzeniem“ marki Viega?
– Rdzeniem naszej marki jest to, że pozostajemy firmą rodzinną, która zawsze trzymała się określonych standardów od swoich skromnych początków, aż do stania się jednym z tzw. „hidden champions” na globalnym rynku. Mam tu na myśli takie aspekty jak niezawodność, zaangażowanie w stosunku do naszych lokalizacji i tamtejszych pracowników, ciągłe dążenie do innowacji i nieustanne zobowiązanie do najwyższego poziomu jakości we wszystkim co robimy i o czym myślimy. Odnosi się to do każdego obszaru naszej działalności, zarówno wewnątrz firmy, wśród naszych pracowników, jak i na zewnątrz w relacjach z klientami i dostawcami.

– Jakie korzyści dla klienta ma komunikować nowa kampania marki Viega?
– Klienci otrzymują wyraźny i spójny obraz tego, co oznacza marka Viega. I w każdej chwili mogą przekonać się, że nasze obietnice są prawdziwe, niezależnie od tego, czy mówimy o konkretnych produktach, czy o serwisie i doradztwie, dzięki którym klienci łatwiej zrealizują swoje projekty. Nowa kampania marki to deklaracja, że chcemy pracować wspólnie z partnerami, zachowując najwyższy poziom jakości we wszystkim co robimy. I to jest nasza obietnica!

Źródło: Viega