envelope redakcja@polskiinstalator.com.pl home ul. Wąski Jar 9
02-786 Warszawa

Advertisement











2012 02 67Gaspol został nagrodzony za innowacyjny system zarządzania relacjami z klientami i partnerami biznesowymi. Nagrodę przyznało Forum Biznesu oraz Polska Akademia Nauk. Nagrodzony system Gaspolu łączy możliwości Internetu, technologii informacyjnych, technik sztucznej inteligencji z nowoczesnymi urządzeniami.
W skład systemu wchodzą m.in. oprogramowanie ERP, telemetria, wirtualny doradca, portal klienta oraz Pióro Cyfrowe.

Axapta – aplikacja ERP firmy Microsoft obsługująca ponad 90 proc. procesów firmy. W przypadku Gaspolu ponad 40% to moduły dedykowane, niedostępne w innych systemach ERP.
Telemetria – pozwala na automatyczne dokonanie odczytu zużycia gazu i przesłanie go do Gaspolu za pomocą SMS, na tej podstawie wystawiana jest faktura. Klient płaci tylko za taką ilość paliwa, jaką zużył w rozliczeniu miesięcznym, bez konieczności pamiętania o zamawianiu gazu i wnoszenia jednorazowej płatności za napełnienie zbiornika.
Portal Klienta – część Axapty, pozwala klientowi na pozyskiwanie informacji o bieżącym saldzie finansowym, zużyciu gazu, fakturach, umożliwia złożenie zamówienia z podaniem dogodnej daty i godziny dostawy, ustawienie powiadamiania (SMS) o zaplanowanych dostawach gazu. W portalu klienta udostępnione są też aplikacje na urządzenia mobilne.
Wirtualny Doradca Energetyczny (awatar) – dostępny w serwisie internetowym (www.gaspol.pl i www.dobrzeogrzanydom. pl) program komputerowy, wykorzystujący metody i techniki sztucznej inteligencji, umożliwiające rozmowę z użytkownikiem w języku naturalnym. Zawiera niezbędne dane na temat firmy, oferty, specyfiki działalności i potrafi dobrać rozwiązanie energetyczne do potrzeb pytającego.
Digitalizacja teczek klientów – zdigitalizowano ponad 20 tys. teczek klientów i wprowadzono ich automatyczną archiwizację.
D-pen (digital pen) – rozwiązanie, które przenosi dane z umowy papierowej do systemu Axapta (wysyła ją jako plik PDF) w czasie rzeczywistym, w trakcie wypełniania umowy u klienta, bez konieczności ręcznego wprowadzania danych do systemu. W ten sposób dokument zostaje od razu wysłany na skrzynkę mailową klienta.


 

pi